Nur Amna Nafisa

Nur Amna Nafisa
Budak comey yang suka menonton Dora The Explorer dan suka bermain computer. Semoga menjadi insan cemerlang.

Friday, April 2, 2010

Latar belakang Nur Amna Nafisa

Nama saya Nur Amna Nafisa Binti Herman. Saya lahir pada 8hb Disember 2005. Saya berumur 4 tahun. Walaupun saya belum pandai membaca dan menulis mama saya dah mengcreatekan blog untuk saya. Mudah2han dengan adanya blog ini, dapatlah saya meluaskan ilmu pengetahuan saya dalam proses pembelajaran mengenal huruf dan dapat menunjukkan kekreatifan saya.

Saya sangat suka bermain dengan laptop. Sebenarnya, ni laptop ayah saya tapi ayah dah berikan kepada saya untuk saya main game dan mencuba2 apa2 berkaitan dengan laptop. Hihi....

Setakat ni, saya sangat suka main game Zwinky dan Facebook. Saya akan login FB mama dan akan buka game dari situ. Walaupun saya belum pandai membaca tapi saya dah bole capai level 3. Amacam? hebat tak saya? Selain itu, saya juga sangat suka menggunakan Yahoo Messenger.Saya suka kacau ayah, mama dan makngah saya. Haha...
Saya juga dah pandai send email, mama yang ajar. Saya dah boleh send ke mak usu saya kat Malaysia.

Kalau cerita kartun pula sekarang saya suka tengok Dora The Explorer. Dari situlah saya banyak belajar. Saya dah faham banyak perkataan Bahasa Inggeris. Ayah yang akan downloadkan untuk saya. Saya juga suka tengok citer IceAge1 ~3, Mickey mouse, Barney, Lion King dan Akademi Fantasia. Sekarang kan demam AF. Kawan2 kat luar sana tengok tak?

Oklah hari pun dah malam. Saya nak tido ni. Nanti saya akan download gambar2 saya masa saya baby sampailah sekarang. Jumpa di entry berikutnya ya....Bye2

2 comments:

DiLLaiLa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Apa yang makngah tulis ni?

Post a Comment