Nur Amna Nafisa

Nur Amna Nafisa
Budak comey yang suka menonton Dora The Explorer dan suka bermain computer. Semoga menjadi insan cemerlang.

Tuesday, April 13, 2010

Cinderella


Ahad lepas ayah belikan saya story book, kisah Cinderella. Sebenarnya ayah suruh pilih nak beli coloring book or story book. Sebab dah banyak buku yang colour2, so saya pilih story booklah. Saya suka sangat buku ni walaupun saya belum pandai baca tapi saya dah mintak mama bacakan untuk saya. Dah banyak kali juga mama bacakan untuk saya terutama bila time nak tido.

Tak sabar betul nak pegi rumah mak ngah kat Melben sebab mak ngah dah belikan banyak story book untuk saya. Thank you mak ngah, love u....Nanti gi sana nak suh mama belikan lagik. Sini buku2 mahal, jadi sekali sekala je mama or ayah belikan untuk saya. Tapi takpelah, nanti kalau saya dah pandai baca, saya mintak mama belikan banyak2 untuk saya. Tak sabar pulak nak pegi school next year. Kalau kat Malaysia, mesti mama dah sekolahkan saya. Ehmm...takpelah, nak buat camne...

Oklah, dah kul 11.30 pm ni. Saya nak tido dulu. Tunggu next post ae.
Saya nak citer pasal something saya tengok kat katalog K-Mart tadi. Nak mintak ayah belikan untuk saya.

Bye bye...



No comments:

Post a Comment